Ilmoitus häirinnästä ja kiusaamisesta FC Raumassa

FC Rauma on toiminnassaan sitoutunut noudattamaan Olympiakomitean vastuullisuusohjelmaa sekä Palloliiton linjauksia turvallisen toimintaympäristön varmistamiseksi.

Mikäli olet kokenut tai havainnut FC Rauman toiminnassa kiusaamista tai häirintää niin voit tämän kyselyn kautta informoida asiasta seuraan nimettömänä. Meille on tärkeää, että kerrot kokemuksistasi ja havainnoistasi.

Halutessasi voit jättää lopun avoimeen kenttään yhteystietosi, jos toivot, että olemme sinuun yhteydessä.

Voit myös olla suoraan yhteydessä seuran johtokunnan asettaman työryhmän puheenjohtaja Mari Tukalaan, mari.aronen@wippies.com

Väestöliiton Et ole yksin -palvelusta löydät lisätietoa häirintään ja kiusaamiseen liittyen ja sinulla on myös mahdollisuus saada keskusteluapua: www.etoleyksin.fi

Ilmoituksen voi tehdä myös nimettömänä. Huomioithan, että asian käsittely voi vaikeutua, jos emme tiedä asian osallisten henkilöllisyyttä. Emme myöskään pysty informoimaan sinua asian etenemisestä, ellet jätä yhteystietojasi.